Soltemplet

Efter spanskan svängde jag in till Soltemplet. Stod ett tag och läste på alla lappar, men gick till slut in.

Frågade Anne som jobbar där om betalning till meditationen imorgon, om det gick bra att jag betalar i efterskott eftersom att jag just nu är rätt så pank. Hon sa att det gick bra, och sen stod vi och pratade en bra stund.

Riktigt trevlig människa, det där! Så öppen och lätt att prata med. Det är ju ändå bara andra gången vi träffas. Kul att träffa sådana personer, då får jag lite hopp för mänskligheten :)

Jag fick även med mig ett program för olika meditationer/seanser/föreläsningar som ska hållas på Soltemplet från april till juni. Anne berättade lite om hur det går till på seanser och jag tyckte det lät jättespännande. "Mediumet" tar då emot budskap från guider, avlidna kompisar/släkningar/djur, levande kompisar/släktingar/djur. Alla som är med får alltså ett budskap från någon. Kostar dock 200 kr, men jag känner att jag gärna anmäler mig när jag har lite pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback