Jag kan om jag vill

Nu ska jag peppa mig själv till att berätta för mamma om mina två nya vänner som jag har fått kontakt med på bilddagboken.
Varför jag är nervös vet jag inte, kanske för att mamma är lite skeptisk till vänner jag får kontakt med på nätet, hon litar liksom inte fullt ut på det... Och jag förstår henne i och för sig, för det händer ju all kinds of crap till följd av unga tjejer som varit oförsiktiga på nätet. Men jag känner ju till allt sånt och jag är försiktig innan jag börjar lita på folk. Ofta känner jag inom mig om det är någon person värd att lita på.
Nu har jag fått två nya vänner, och jag skulle gärna vilja träffa båda mer eller mindre snart. Och då är det väldigt bra om jag har pratat om de med mamma ett tag innan så att hon får vänja sig vid tanken.
Jag måste peppa mig själv lite till! Ska se om jag hittar några bra, uplifting citat... Äh, bajs. Finns inga bra.
Då får det gå ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback