"A house is not a home"

Det lärde jag mig idag på engelskan.
Anyway. Idag var allt mycket bättre än igår. Jag mailade två av mina lärare igår kväll och sa som det var; jag har en svacka och ligger inte bra till med skolarbetet, så det kommer inte bli klart till imorgon. Båda två verkade ta det bra och det var en sån lättnad när jag var i skolan idag.
I eftermiddags blev det segare, jag kände hur huvudvärken kom smygandes och när jag väl var hemma så kändes det bajs. Fast en halvtimme senare var jag ensam hemma och då tog jag en treo och började baka chokladmuffins åt mig själv, hihi. Huvudvärken gav med sig och jag tog mig en muffins och hyrde en film; "Older than America". Handlar om indianer, typ, hehe, verkar vara bra! Hann dock bara se en halvtimme innan jag stack iväg till stallet.
Det var så fint, så fint med Mackan idag. Jag saknar inte honom i veckorna, men jag längtar. Och jag mår ALLTID så bra av att pyssla om honom. Bara att titta på honom gör under för min själ. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom, helt ärligt.
Nu ska jag äta, och kanske se klart filmen om jag får för min kära mamma som inte är så förtjust i indianfilmer, hoho! KRAM TILL ER ALLA!
Sprid kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback