pisskväll

JÄVLA HELVETES SKIT!!!
Jag vill inte vill inte vill inte! Kan inte jobba under press, då känner jag pressen så tydligt och blir frustrerad som jag vet inte vad och låser mig och då funkar det ju inte.
Det var så fint hos Mackan idag, men sen skulle jag ju göra skolarbete, hemprov som skulle varit inlämnat för två veckor sedan men DET SKITER SIG SÅ JÄVLA FULLSTÄNDIGT! JAG BLIR SÅ FRUSTRERAD OCH JAG VILL BARA BORT HÄRIFRÅN! Bort från detta huset med de instängande och klaustrofobiframkallande väggarna. Away from my hovering parents. Jag vet att de menar väl, men de förstår inte. De förstår helt enkelt inte. De kan inte.
Och min frustration och klaustrofobi bara växer och jag kan inte producera och prestera nu. Det går inte. Jag bara låser mig i alla irriterade känslor och där har vi en ond cirkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback