Mackans bakgrund

Som jag nämnde skrev jag till Mackans uppfödare, här kan ni se vad jag skrev och vad hon svarade. Vi får se om jag lägger upp hans historia sedan, det beror helt på vad det är jag kommer få veta.

"Hej, Nadja!

Jag heter Kajsa och är medlem i Malmö Ridklubb och jag är skötare åt ridskolehästen Remarkable (han kallas Mackan).
Jag vet att Mackan är före detta galoppör, och du står som hans uppfödare, så jag är nyfiken på hans uppväxt och karriär som galopphäst. Kan du berätta, eller ska jag vända mig till någon annan?
Anledningen till att jag vill veta mer om hans liv innan han kom till MR är helt enkelt nyfikenhet, kanske förstå honom lite bättre.

Jag skulle vara jättetacksam om du ville ta dig tid att svara och berätta!

MVH,
Kajsa"

"Hej!
Jag berättar gärna om Mark, som jag kallade honom, men det blir en lång historia, så jag hinner inte idag. 
Att han kunde bli ridskolehäst till slut är närmast ett mirakel! Hoppas att han fungerar och trivs.
Jag återkommer inom kort, troligen till helgen.
Mvh,
Nadja"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback