Bra och dåligt

Saker att kämpa för:
- Den vackra planeten vi bor på och alla dess djur och natur och hav och allt som är ovärderligt för att saker och ting ska kunna vara och ske naturligt som det är meningen.
- Att jag ska få vara jag. Att jag ska kunna och VÅGA uttrycka vad jag tänker och känner, inte bara vara jag utan våga visa mig också. För jag är bra.
- Kärlek. I alla dess former. Den vackraste kärleken är den som är fri, kravlös, accepterande och ljus. Sen spelar det mindre roll om kärleken du känner är för en människa, för ett djur eller för en plats. Kärlek är ju ändå kärlek.
Saker att kämpa emot:
- Ignorans. Okunnighet är människans värsta fiende. Så många, så många människor i världen idag som är blinda och inte ens vet om det.
Nu kommer jag inte på fler grejer, men listan kan komma att fyllas på efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback